third/serverjoin.c

z Paltry Kitten, 2 miesiące temu, napisane w C, wyświetlone 39 razy. [paste_expire] 8 miesiące.
URL https://pastebin.k4be.pl/view/7d24670b Udostępnij
Pobierz wklejkę lub Pokaż surowy tekst
  1. #include "unrealircd.h"
  2.  
  3. int sj_server_connect(Client *s);
  4.  
  5. ModuleHeader MOD_HEADER = {
  6.         "third/serverjoin",
  7.         "6.0",
  8.         "server join poc",
  9.         "k4be",
  10.         "unrealircd-6"
  11. };
  12.  
  13. #define SJ_CHANNEL "#servers"
  14.  
  15. MOD_INIT()
  16. {
  17.         HookAdd(modinfo->handle, HOOKTYPE_POST_SERVER_CONNECT, 0, sj_server_connect);
  18.         return MOD_SUCCESS;
  19. }
  20.  
  21. MOD_LOAD()
  22. {
  23.         Channel *chan = make_channel(SJ_CHANNEL);
  24.         Client *client;
  25.         list_for_each_entry(client, &server_list, special_node)
  26.         {
  27.                 join_channel(chan, client, NULL, "");
  28.         }
  29.         return MOD_SUCCESS;
  30. }
  31.  
  32. MOD_UNLOAD()
  33. {
  34.         return MOD_SUCCESS;
  35. }
  36.  
  37. int sj_server_connect(Client *s)
  38. {
  39.         Channel *chan = make_channel(SJ_CHANNEL);
  40.         join_channel(chan, s, NULL, "");
  41.         return 0;
  42. }
  43.  

odpowiedź "third/serverjoin.c"

Tutaj możesz odpowiedzieć na wklejkę z góry

captcha